Další sázka

Každoroční výprava s tátou tentokrát směřovala na jeden soukromý revír ve středočeském kraji. Přípravy jsou vždy dlouhé, protože výbavy pro dva kapraře je vždycky hodně. Vše ale bylo připraveno a my mohli vyrazit.

Každý rok se na tento pohodový týden těším, vždy si odpočinu a srandy si taky užijeme. Po příjezdu následovalo naložit všechnu výbavu na čluny a přeplavit se na naše místo. Jak tomu je každý rok, tak i letos se samozřejmě výprava nemohla obejít bez sázky. Vždy jsou dvě disciplíny: nejtěžší a nejdelší kapr.

Letos jsme se vsadili o celoroční sekání trávy. Motivace byla opravdu velká! Vše jsme rozbalili a začala příprava prutů. Díky tomu, že můžeme zavážet montáž, jsem zvolil odpadávací zátěž. Na jeden prut jsem se rozhodl dát pop-up scopex. S tímto prutem jsem zkoušel každý den měnit místo a krmit pouze hrstí boilies. Zbylé dva pruty jsem pokládal do krmného místa a pod háček jsem zvolil pop-up Apač.

Vše bylo hotovo a my konečně seděli a debatovali o místech, která jsme pod hladinou našli. Odpoledne dostávám záběr, před podběrákem zjišťuji, že se jedná o amura. Skládám ramena podběráku, abych amura přemístil do podložky, ale stačila chvilka nepozornosti a amur vyskočil a byl fuč, no co, stane se, zasmáli jsme se tomu a jedeme dál!

Večer jsme vypili nějaké to pivo, opekli maso a užívali pohodu podzimního večera. Další den se nám povedly nějaké menší ryby. Třetí den ráno mě probouzí záběr, sedám do člunu a rychle za rybou! Na sonaru koukám, že kapr zajel do 10m hloubky a tak souboj trval dobrou půl hodinu. Když se kapr objevil na hladině, tak se mi rozklepala kolena. Obrovský lysec, který mi nedal nic zadarmo.

Nakonec kapra podebírám a mohl přijít spokojený výkřik! Když jsem kapra přivezl na podložku, tak od táty z bivaku zaznělo “jsem v prd*li?“ Odpověděl jsem “Už můžeš startovat sekačku!“. Na váze to ukázalo rovných 23 kilogramů. Byl jsem hrozně šťastný.

Následovalo pár fotek a lysec putoval zpátky do vody. Ihned jsme to zapili, takové ráno se zažije jen na rybách. Další dny probíhaly v dobré náladě, natahali jsme velké množství kaprů i nějaké amury, ale žádný už nepřekonal tuto hranici. Tak letos bude odveta!