Test novinky 2S

Svou listopadovou zahraniční výpravu jsem absolvoval s kamarádem Lukášem. Vybrali jsme jedno  jezero, na kterém jsme již jednou lovili. Při příjezdu k vodě jsme nadšeni, je zde jen jeden kaprař! Pecka.

Místo strategicky vybíráme v hlubší části, na 125 metrech markrem nacházím delší lavici a mám jasno. Nastražuji testovací boilie 2S (Scopex&Squid boilies ), Chimeru Red.  První kontaktní ryba přichází ještě během odpoledne s váhou 16,50 kg na boilie 2S. do večera mi zabírá kapr 14 kg a je klid. V noci mě probouzí pomalý záběr a po několika minutách je v podložce zajímavý lysec s váhou 24,80 kg paráda 🙂 Nahazuji a dokrmuji a po půl hodině opět krásný záběr a monstrózní lysec 24 kg. Úžasné přivítání.

Ráno mě probouzí záběr a na konci ryba 20,70 kg, opět na testovací novinku 2S. Jelikož jsme zde jen na pár dní, dávám na všechny pruty boilie 2S, které zatím šlape na výbornou. Během dne dostávám několik ryb od 14 do 17 kg a později odpoledne opět velká ryba 21,80 kg.  Jsem maximálně spokojený, až tomu nechci věřit, jediné, co mi dělá starosti, že Lukášovi pruty pořád mlčí. Je to divný, vždycky mě přechytává a říkám mu, že náskok mi už dal veliký a že to tak určitě nenechá.

Už za tmy se mu rozjíždí prut a v podložce končí nádherný kulatý lysec s váhou 27,7 ks na Kořeněného Tuňáka. Peckovní ryba. Už je to tak jak to má být 🙂 V noci nás probouzí obrovská bouřka, ještě než k nám dorazila, stihl jsem zdolat kapra a honem do bivaku. Oba pozorujeme ze svých bivaků, jak blesky křižují oblohu jeden za druhým nad našimi hlavami. Křičím na Lukáše, že teď bych teda nechtěl dostat záběr ani za píí 😀

Co čert nechtěl, pár minut na to to začíná Lukášovi pípat. Chvíli se překecává a nedá mu to, jde zdolávat. Dost hardcore, zdviženým prutem škádlit blesky na planině, odměnou mu je krásný řádkáč. Do rána zdoláváme pár dalších kaprů.

Při snídani říkám Lukášovi, že cítím napětí a nervozitu, že se něco uděje. Dopoledne se mi rozjíždí prut na Esesko, cítím mohutnou sílu a po 20 minutách v podběráku je obrovský lysec kapr s váhou 33,70 kg! Perfektní pocit  držet takové monstrum. Tahle ryba nás nakopla a více krmíme a jelikož nás už čekala poslední noc, snažím se spod mix co nejvíce zatraktivnit.

Dostáváme několik ryb a večer jdeme na návštěvu za kamarádem, který loví o 150 metrů opodál. Okolo 22 hod. mi příposlech začíná sem tam hlásit záběr, jelikož zde nejsou vázky, tak nespěchám. Zasekávám a cítím težkou rybu, vidím, jak silon jde nesmyslně bokem k rákosí. Po chvíli cítím tvrdou překážku, záškub a nic. Ticho. Rozjíždí se Lukášův prut a užívám si zdolávání, než přijde od kamaráda. Předávám mu prut a jdu zklamaně stáhnout svůj prut a světě div se, silon se nepřetrhl, ale asi se jen vytrhl z kořenů rákosí. Cítím na konci něco hodně těžkého. Jsem u vytržení, že je ryba pořád tam, po hodně dlouhém souboji zdolávám obrovského  šupináče s úžasnou váhou 33,80 kg. Prožívám úžasné chvíle. Zdolat za jeden den dva kapry 30+ to se tu ještě nikomu nestalo. Do rána vytahujeme pár menších kaprů a pomalu se chystáme k balení.

Kalkuluji tuhle výpravu, zažil jsem moc výprav, ale tahle je TOP! Za celou dobu mi nespadla ani jedna ryba. Podařili se mi 4 kapři 20+ a k tomu ještě 33,70 a 33,80 kg. Ty pocity nejdou popsat. Testovací boilie 2S fungovalo excelentně.

Perlička na závěr. Po pár km volám kamarádovi a najednou se přede mnou objeví civilní Superb s majáky. Je to v háji, letos tu zvyšovali pokuty za telefonování na dvojnásobek. Vystupuje policista a je hodně nepříjemný a ukřičený. Po chvíli nahlíží přes skla do auta a když zjistil, že jsme byli kaprařit, tak udělal otočku o 180° a zklidnil se. Okamžitě nám vrátil doklady a popřál šťastnou cestu. Jsem jak v extázi. Tolik štěstí během jedné výpravy jsem ještě nezažil a asi nezažiju.

S pozdravem, kapr je kámoš ne jídlo.